Michel richt zich op kleine en middelgrote organisaties profit- en nonprofit die met het bestaande menselijke kapitaal meer willen bereiken. ‘Meer’ in termen van communicatie, samenwerking, werkplezier, resultaat is geen doelstelling maar het gevolg van een soepel lopende organisatie.

Veel organisaties hebben getalenteerde mensen in huis maar hebben toch het gevoel dat er meer in zit. Alle processen lijken in orde, documentenbeheer ook en het ISO certificaat is weer gehaald. Maar het afvinken van de checklist en een goed ingevulde excelsheet zegt niet altijd wat er binnen de organisatie speelt en is geen garantie voor succes.
Het is voor de klant niet meer dan normaal dat de structuur professioneel is en klopt, wel is het belangrijk te beseffen dat wanneer de klant aan de mensen achter de organisatie aanvoelt dat er iets speelt dit altijd na ebt!

Hoe zorg je ervoor dat je mensen weer beseffen dat de omgangsvormen, bewustzijn van de missie en visie van de organisatie de basis is en dat de communicatievormen op elkaar afstemmen belangrijk is, klanten voelen direct aan wanneer een dienstverlening is gedragen of wordt geforceerd.
Het is ongeacht branche of type organisatie een universeel gegeven dat je samen verder komt dan alleen en dat wanneer de mens achter de medewerker centraal staat het resultaat vanzelf volgt.

Laten we tot een goed gesprek komen over de mensen achter de medewerker en de doelen en wensen van de organisatie. Ik heb bij commerciële bedrijven en non-profit organisaties in verschillende functies gewerkt waar ik altijd de ruimte heb gekregen om de mens centraal te stellen.

Ik heb daar zo mijn eigen manier voor, we werken samen!
Geen ingewikkelde modellen of heisessies maar het gewoon samen doen. Er is één voorwaarde: geef ruimte! En dan kunnen er mooie dingen gebeuren…